Data aktualizacji: 26.11.2025r.
SKŁADANIE SKARG/WNIOSKÓW
1. Każdy pacjent ma prawo do złożenia skargi/wniosku dotyczącego procesu leczenia, funkcjonowania Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Sp. z o.o., np. nieudostępnienia dokumentacji medycznej, utrudnionego kontaktu z placówką, niewłaściwego zachowania pracownika.
2. Skargi i wnioski można zgłaszać:
-
pisemnie na adres: Mazowiecki Szpitala Specjalistycznego Sp. z o.o., ul. Juliana Aleksandrowicza 5, 26-617 Radom
-
pocztą elektroniczną na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
-
za pośrednictwem fax: 48 345 11 18
-
na adres skrzynki e-PUAP: /Mss-Radom/
-
na adres skrzynki e-Doręczenia: AE:PL-33119-68530-HATJR-13
-
osobiście do Kancelarii Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Sp. z o. o. od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:00, pokój nr 6
3. Także można zgłaszać do:
-
Dyrektora ds. Lecznictwa:
środa w godzinach od 12:00 do 13:00, pokój nr 4
-
Naczelnej Pielęgniarki:
od poniedziałku do piątku w godzinach od 14:00 do 15:00, pokój nr 10
-
Pełnomocnika ds. praw pacjenta:
od poniedziałku do piątku w godzinach od 11:00 do 14:00, pokój nr 13A
4. Co powinna zawierać skarga/wniosek?
-
Imię i nazwisko skarżącego/wnioskodawcy
-
Adres korespondencyjny skarżącego/wnioskodawcy (numer telefonu)
-
Dokładny opis zdarzenia
-
W przypadku, gdy skarga/wniosek składane są przez osobę inną niż wnioskodawca do skargi/wniosku należy dołączyć upoważnienie do reprezentowania Wnioskodawcy
Zgodnie z § 8 ust. 1 rozporządzenia Rady Ministrów z 8 stycznia 2002 r.w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz.U. z 2002 r. nr 5, poz. 46), skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska (nazwy) oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania.
5. Ponadto skargi można składać:
- Rzecznik Praw Pacjenta
ul. Płocka 11/13
01-231 Warszawa
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
fax.(22) 506 50 64
- Telefoniczna Informacja Pacjenta
800-190-590 (czynna całą dobę)
lub (22) 688 05 00 - dla osób z zagranicy oraz osób które maja zablokowane połączenia z numerem 800 xxx xxx
- Dział Skarg i Wniosków
Mazowiecki Oddział Wojewódzki NFZ
ul. Chałubińskiego 8
00-613 Warszawa
- Telefoniczna Informacja Pacjenta
800-190-590
(22) 125 66 00 - dla osób dzwoniących z zagranicy
tel. (22) 279 75 78
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.














