Data aktualizacji: 26.11.2025r.

 

SKŁADANIE SKARG/WNIOSKÓW

1. Każdy pacjent ma prawo do złożenia skargi/wniosku dotyczącego procesu leczenia, funkcjonowania Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Sp. z o.o., np. nieudostępnienia dokumentacji medycznej, utrudnionego kontaktu z placówką, niewłaściwego zachowania pracownika.

 

2. Skargi i wnioski można zgłaszać:

  • pisemnie na adres: Mazowiecki Szpitala Specjalistycznego Sp. z o.o., ul. Juliana Aleksandrowicza 5, 26-617 Radom

  • pocztą elektroniczną na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

  • za pośrednictwem fax: 48 345 11 18

  • na adres skrzynki e-PUAP: /Mss-Radom/

  • na adres skrzynki e-Doręczenia: AE:PL-33119-68530-HATJR-13

  • osobiście do Kancelarii Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Sp. z o. o. od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:00, pokój nr 6

 

3. Także można zgłaszać do:

  • Dyrektora ds. Lecznictwa:

środa w godzinach od 12:00 do 13:00, pokój nr 4

  • Naczelnej Pielęgniarki:

od poniedziałku do piątku w godzinach od 14:00 do 15:00, pokój nr 10

  • Pełnomocnika ds. praw pacjenta:

od poniedziałku do piątku w godzinach od 11:00 do 14:00, pokój nr 13A

 

4. Co powinna zawierać skarga/wniosek?

  • Imię i nazwisko skarżącego/wnioskodawcy

  • Adres korespondencyjny skarżącego/wnioskodawcy (numer telefonu)

  • Dokładny opis zdarzenia

  • W przypadku, gdy skarga/wniosek składane są przez osobę inną niż wnioskodawca do skargi/wniosku należy dołączyć upoważnienie do reprezentowania Wnioskodawcy

Zgodnie z § 8 ust. 1  rozporządzenia Rady Ministrów z 8 stycznia 2002 r.w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz.U. z 2002 r. nr 5, poz. 46), skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska (nazwy) oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania.

 

5. Ponadto skargi można składać:

  • Rzecznik Praw Pacjenta

ul. Płocka 11/13

01-231 Warszawa

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

fax.(22) 506 50 64

  • Telefoniczna Informacja Pacjenta

800-190-590 (czynna całą dobę)

lub (22) 688 05 00 - dla osób z zagranicy oraz osób które maja zablokowane połączenia z numerem 800 xxx xxx

  • Dział Skarg i Wniosków

Mazowiecki Oddział Wojewódzki NFZ

ul. Chałubińskiego 8

00-613 Warszawa

  • Telefoniczna Informacja Pacjenta

800-190-590

(22) 125 66 00 - dla osób dzwoniących z zagranicy

tel. (22) 279 75 78

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Regulamin przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków w Mazowieckim Szpitalu Specjalistycznym Sp. z o.o. z siedzibą w Radomiu