Data aktualizacji: 03.03.2025r.
SKŁADANIE SKARG/WNIOSKÓW
Każdy pacjent ma prawo do złożenia skargi/wniosku dotyczącego procesu leczenia, funkcjonowania Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Sp. z o.o., np. nieudostępnienia dokumentacji medycznej, utrudnionego kontaktu z placówką, niewłaściwego zachowania pracownika.
 
Skargi i wnioski można zgłaszać:
- 
pisemnie na adres Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Sp. z o.o., ul. Juliana Aleksandrowicza 5, 26-617 Radom 
- 
pocztą elektroniczną na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 
- 
za pośrednictwem fax 48 345 11 18 
- 
ePUAP /Mss-Radom/ 
- 
e- Doręczenia AE:PL-33119-68530-HATJR-13 
- 
osobiście do Kancelarii Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Sp. z o.o. od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 do 15:00 
A także można zgłaszać do:
- 
Dyrektora ds. Lecznictwa: 
środa w godzinach od 12:00 do 13:00, pokój nr 12 (sekretariat)
- 
Naczelnej Pielęgniarki: 
od poniedziałku do piątku w godzinach od 14:00 do 15:00, pokój nr 10
- 
Pełnomocnika ds. praw pacjenta: 
od poniedziałku do piątku w godzinach od 11:00 do 14:00, pokój nr 13A
Co powinna zawierać skarga/wniosek?
- 
Imię i nazwisko skarżącego/wnioskodawcy 
- 
Adres korespondencyjny skarżącego/wnioskodawcy (numer telefonu) 
- 
Dokładny opis zdarzenia 
- 
W przypadku, gdy skarga/wniosek składane są przez osobę inną niż wnioskodawca do skargi/wniosku należy dołączyć upoważnienie do reprezentowania Wnioskodawcy 
Zgodnie z § 8 ust. 1 rozporządzenia Rady Ministrów z 8 stycznia 2002 r.w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz.U. z 2002 r. nr 5, poz. 46), skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska (nazwy) oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania.
Ponadto skargi można składać:
Rzecznik Praw Pacjenta
ul. Płocka 11/13
01-231 Warszawa
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
fax: (22) 506 50 64
Telefoniczna Informacja Pacjenta
800-190-590 (czynna całą dobę)
Dział Skarg i Wniosków
Mazowiecki Oddział Wojewódzki NFZ
ul. Chałubińskiego 8
00-613 Warszawa
tel. 22 279 75 78
 
											









 
					



